duminică, 31 ianuarie 2016

Ianuarie 2016 wrap-up

Daca tot este sfarsit de luna m-am gandit sa fac pentru prima data un articol cu ce carti am reusit sa citesc.
In aceasta luna am reusit sa termin 6 carti,4 dintre ele aflandu-se in biblioteca mea ,una de la biblioteca liceului si una imprumutata de la o colega.


La inceputul lunii am reusit sa termin si ultimul volum din seria Harry Potter,"Harry Potter si Talismanele Mortii",acest volum,ca si restul seriei,l-am imprumutat de la biblioteca liceului. Incepusem carte la sfarsitul lunii decembrie dar  nu am reusit sa o termin din cauza lipsei de timp si a marimii volumului,care nu era chiar mic.
Acest volum a fost preferatul meu din serie,a fost cel mai palpitant,cu foarta multa actiune.Mda,am adorat acest volum si chiar mi-au dat lacrimile la sfarsit cand eram constienta ca totul s-a terminat.
Voi reveni curand cu recenzia acestei carti si atunci voi dezvolta mai mult actiunea.

A doua carte citita luna aceasta a fost "Infernul lui Gabriel" de Sylvain Reynard,prima carte din serie,carte care am primit-o de Craciun si pe care mi-am dorit-o foarte mult deoarece in septembrie citisem cateva capitole din ea in format electronic si am vrut sa continui cartea fizic doarece nu sunt mare fan ale cartilor electronice.
Desi a aparut la Editura Trei in colectia Eroscop,cartea nu este una erotica ca Fifty Shades of Grey.Este o carte romantica care ne prezinta relatia imposibila dintre Julia,o masteranda,si profesorul ei Gabriel,pe care il cunoscuse cu cativa ani in urma pe cand ea avea 17 ani si se indragostise de el,fermecatorul frate al celei mai bune prietene.

Am continua cu "Mincinosii" de E. Lockhart o carte care nu m-a impresionat.Mi s-a placut mediocra si actiunea cartii mi s-a parut haotica pentru ca mereu erau istorisite amintiri din trecut care pe mine mai mult m-au incurcat.La inceputul cartii sunt prezenate toate personaje pe care nu le-am putut tine minte si care m-au bulversat deoarece ele nu au fost introduse treptat pentru ca cititoruil sa se poata obisnui. Iar finalul chiar daca este unul neasteptat mi s-a parut ca nu e credibil.

Am mai reusit sa citesc si "De vorba cu Emma" de Vitali Cipileaga,o carte care initial parea foarte atragatoare si pe care mi-am dorit mult sa o citesc.Dar citind-o mi-am dat seama ca este prea profunda pentru mine,ca nu este stilul meu.Mi s-a parut ca este o mare adunare de idei care pentru mine nu prea au avut sens si care uneori m-au plictisit.


Pentru a trece la stilul meu preferat am ales sa citesc "Academia vampirolor" de Richelle Mead,serie despre care auzisem ca este printre cele mai bune cu vampiri si desi aveam primul volum in biblioteca inca nu il citisem.
Cartea mi-a placut ,desi vazusem filmul si aveam vagi idei despre actiune cartii  am ramas placut impresionata si dornica sa continui seria.

Si ultima carte terminata luna aceasta este "Cele trei fete ale lunii" de Sally Gardner o carte de la care nu aveam foarte mari asteptari dar care m-a lasat placut impresionata .
Am scris deja recenzia acestei carti pentru ca doream sa-mi exprim opinia cat timp actiunea cartii imi este inca proaspata in memorie. Recenzia o puteci gasi aici:  http://booksworld15.blogspot.ro/2016/01/cele-trei-fete-ale-lunii-de-sally.html

4 comentarii:

  1. Despre "Mincinoșii" nu prea am auzit lucruri bune, însă ceva de la E. Lockhart tot aș vrea să încerc. Cât despre "De vorbă cu Emma", citatele mi-au plăcut cel mai mult, însă aveam alte așteptări de la ea, fiind atât de citită și apreciată. Lecturi plăcute în continuare! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca voi incerca sa citesc pe viitor altceva de la E.Lockhart dar iti urez lectura placuta daca tu tot doresti sa incerci altceva.
      Multumesc !

      Ștergere
  2. Sunt deacord cu opinia ta despre '' De vorbă cu Emma '' . Am citit şi eu câteva pagini de la o prietenă, dar nu am mai terminat-o. Cu multe din ideile expuse nu am fost deacord. Poate o să o termin într-o zi şi revin cu o recenzie :)

    Blog: https://lllrainbowlllblog.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te voi urmari sa vad parerea ta despre carte daca vei face o recenzie.

      Ștergere