miercuri, 6 ianuarie 2016

Serialele pe care le astept in 2016

           De-a lungul timpului am urmarit destul de multe seriale de care acum nu prea mai am timp dar am si seriale care inca le urmaresc si noi seriale care astept sa apara.
Chiar daca timpul meu este limitat si trebuie sa ma impart intre scoala,familie,prieteni,citit,blog, filme,leneveala,somn etc. incerc sa-mi fac timp si pentru serialele pe care le indragesc.

           The Vampire Diaries este printre primele seriale cu care am inceput si pe care inca il urmaresc. Serialul este inspirat dupa cartile lui L.J. Smith,Jurnalele Vampirilor,pe care imi doream sa le citesc dar dupa ce am citit primul volum din Jurnalele lui Stefan am zis ca nu merita sa-mi pierd timpul sa le citesc cand exista carti mult mai bune.
          Serialul imi place foarte mult si tind sa cred ca este mult mai bun fata de carti,mai ales ca actorii sunt foarte buni.
Aparitie:2009
Gen: Drama | Fantezie | Horror
          The Vampire Diaries a ajuns acum la sezonul 7 iar episodul 10 va aparea pe data de 29 ianuarie iar la noi pe data de 30 ianuarie.





      Teen Wolf este serialul pe care il urmaresc de cand a aparut primul episod si pana in prezent.
         Primele sezoane mi s-au parut mai interesante dar acum este cam tras de par,prea multa drama si prea pe repede inainte.Chiar daca sunt putin dezamagita inca urmaresc serialul datorita lui Stiles Stilinski,personat interpretata de Dylan O'Brien.
Aparitie:2011
Gen:Comedie | Drama | Horror




           Episodul 11 sezonul 5 a aparut pe 5 ianuarie iar la noi apare pe 6 ianuarie.




           Pretty Little Liars este serialul inspirat dupa cartile Sarei Shepard,Micutele mincinoase. La fel ca The Vampire Diaries este printre primele seriale cu care am inceput.Este un serial mai mult pentru fete deoarece actiunea le are in primplan pe dele 5 prietene care incerca sa rezolve misterul disparitei uneia dintre ele,totul fiind bazat pe foarte multe minciuni.
Aparitie:2010
Gen:Drama | Mister | Thriller


           Episodul 11 sezonul 6 apare pe data de 12 ianuarie iar la noi pe data de 13 ianuarie.




       The 100 este serialul inspirat dupa romanul lui Kass Morgan,Cei 100.
Aparitie:2014
Gen:Drama | SF


            Sezonul 3 isi are premiera pe data de 21 ianuarie la noi urmand sa apara pe data de 22 ianuarie.




          Bitten descoperit anul trecut este un serial despre varcolaci foarte interesant dar se pare ca sezonul 3 va fi si ultimul deoarece a fost anulat.
Aparitie:2014
Gen:Drama | Fantezie | Horror


          Sezonul 3 va aparea pe data de 15 februarie urmand ca la noi sa apara pe 16 februarie.



       iZombie este un serial politist care o are drept personaj principal pe Olivia Moore,un zombi,care lucreaza la un cabinet de autopsie pentru a putea sa se hraneasca cu creier si asa a ajuns sa elucideze crimele victimelor.
Aparitie:2015
Gen: Crima | Drama | Horror | SF


           Episodul 11 sezonul 2 va aparea pe 12 ianuarie si la noi va aparea pe 13 ianuarie.




          The Shannara Chronicles este un nou serial pe care vreau sa il urmaresc in acest an.
Aparitie:2016
Gen:Aventura | Fantastic | SF

           Primele 2 episoade vor aprea pe 5 ianuarie si la noi pe 6 ianuarie.


              
       Shadowhunters este serialul mult asteptat inspirat dupa seria Cassandrei Clare,Instrumente Mortale.
Aparitie:2016
Gen: Actiune | Drama | Fantastic


              Primul episod va aparea pe data de 12 ianuarie la noi urmand sa apara pe data de 13 ianuarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu