marți, 3 mai 2016

Aprilie wrap-up

             Luna Aprilie pentru mine nu a fost atât de bogată în ale cititului de aceea nici nu am reușit să citesc nici măcar 3 cărți cap coadă...Dar nu este un capăt de lume aici,sunt sigură că în următoarele luni vă voi putea povesti despre un număr de cărți mai mare.

           Luna Aprilie m-a prins citind "Al 5-lea val" de Rick Yancey,o distopie foarte bine realizata și foarte interesantă. Pentru mai multe detalii puteți citi recenzia realizată de mine:AICI.

           Twilight de Stephenie Meyer este seria mea de suflet(vă voi povesti de ce probabil într-o postare viitoare),dar eu nu citisem până acum "Noua și scurta viață a lui Bree Tanner",defapt am avut două încercări dar nu-mi amintesc de ce nu am terminat-o,așa că acum am revenit la această carte care este o extindere a cărții "Eclipsa",a treia carte din serie,în care ne este povestită scurat viață de vampir a lui Bree,personaj care trăiește doar pentru 5 minute în perspectiva Bellei.
           Stephanie Meyer a scris această carte pentru a ne prezenta viața vampirilor nou născuți și pentru a ne prezenta anumite detalii importante care au legătură cu Eclipsa. Ea o descrie pe Bree ca fiind un personaj insignifiant în Eclipsa deoarece din perspectiva Bellei trăiește doar 5 minute dar această carte scrisă din perspectiva ei ne prezintă anumite evenimente importante și perspectiva pe care o are ea în acele 5 minute în care cunoaște familia Cullen.
           Mi-a plăcut să citesc această carte și să aflu povestea lui Bree.Mi s-a părut interesantă perspectiva acesteia deoarece era o fată inteligentă care și-a dat seama de anumite lucruri și a știut să stea la distanță de necazuri.

             Și după cum v-am spus,eu nu am reușit să termin a treia carte,aceasta fiind "Biblia pierdută" de Igor Bergler din trei motive:1.Nu am avut timp liber, 2.Cartea are multe pagini care se citesc destul de greu și 3.Cartea nu mi se pare foarte bună.
Până acum nu am o părere foarte bună despre această carte,îmi doresc foarte mult să termin cu ea.Sunt curioasă dacă o să fiu impresionată în final. Voi reveni cu o recenzie a acesteia în care voi încerca să-mi dezvolt părerea și cu argumente.

2 comentarii:

  1. De Biblia pierduta am auzit si, din cate am vazut, parerile sunt impartite. Personal nu ma atrage.
    Cartile cu vampiri....hmm, nu stiu ce sa zic ;)
    Genul acesta pare interesant si captivant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Biblia Pierduta nu spun ca mi-a displacut in totalitate doar ca mai mult m-a plictisit si enervat.
      Genul fantasy e preferatul meu.

      Ștergere